2013. október 29., kedd

Itthonról

Mózi éjszaka belázasodott, lemondtuk a hétre a bölcsődét. Reggel óta erősen úgy fest, kutya baja, bár olykor lefekszik a kanapéra, nagyon kezelhető, simulékony és szófogadó. Ez gyanús ;-). Mindenre megkérdezi, hogy Így jó, Anya? Ide tegyem? Így csináljam? Simogat, Lócit puszilgatja, ha kérek valamit, akkor nagyon igyekszik. Szóval valami csak buddog benne. Fél 9-kor keltünk reggel, ami nekem is nagyon jól jött, Lóci meg húzta tízig. Az ágyban aztán beragasztgattuk a SPAR-os 'Lutra albumot', csináltunk varázspálcát (ezt már ígértem a múlt héten, mert látta az ovisok kezében a bölcsőde udvaron), főzni sem kellett. Az utóbbi hetekben egyébként is olyan jól kijövünk egymással, én sem vagyok leszívva tőlük. Készítettem is egy röpke videót délelőtt, mert olyan aranyosan eljátszanak. Sokat gyomrozza Lócit. Amikor kérem, hogy ne nyüstölje durván, mert még pici, akkor okosan visszakérdez vagy kijelenti, hogy majd beleharaphat, megcsípheti, lebirkózhatja, ha nagy lesz :). Azzal már úgy vagyok, hogy odabízom. Majd lemeccselik egymás között, de most még én vagyok a láthatatlan kéz, aki belenyúl a piaci folyamatokba. 64%-nál jár a videó, pillanat.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése