2013. október 15., kedd

Nyilván...

... amiket most barkácsolok már karácsony-gyanús erősen :). Mégis csak október közepe van, Tigáz mérőóraállás bejelentés. Már most szólok, hogy ne legyen meglepetés: idén nem lesz kapacitásom annyi DIY ajándék készítésére, mint tavaly. Bocs. 
Még a nyáron megvettem a fa óralapot és a fa spatulákat óramutató gyanánt a hobby boltban, hogy hangulatórát fabrikálok Mózinak. Most fog elkészülni hamarosan. Természetesen nem túl árnyalt hangulatokat vettem alapul, mert kicsi még ezek megkülönböztetésére. Ez még inkább csak játék, hogy tekergetheti a mutatót, mikor éhes, szomjas, vidám, szomorú, irigy stb. Magát a photoshopban megszerkesztett óralapot felteszem, illetve ha előhívattam és felragasztottam az órára, és felcsavaroztam a mutatókat is akkor majd tolom a cuccot róla is:


Az ötletet hatalmasra hízott féltékenysége adta Lócika miatt, hogy "kitekerhesse" magából, de aztán nem találtam olyan emoticont, amit be tudna jól azonosítani.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése