2014. március 31., hétfő

Folytatom

Pénteken reggelre legyűrt valami azonosíthatatlan nyuszivarrást bojkottáló vírus, és vagy én nem vagyok hozzászokva, vagy tényleg sz@r lázasan bármit is tenni. Délig csak azt éreztem, hogy alig birok nyelni, fáj a fejem és folyamatosan fázok. Tapogattam magam, de nem éreztem a felszínen hőséget, csak alig vártam, hogy délelőtt visszagyűrjem Lócit, és én is aludjak. Sikerült is másfél órát. Fejfájás, fázás, torokfájás mit sem változott, némi hányinger is társult. Megmértem már a lázam, és 38,5. Kora délután megint alig vártam, hogy csak betegyem az ágyba Lócit vagy elalszik-vagy nem alapon, de sikerült másfél órát megint. A reszketés nem múlt, a fejfájásból lett gyógyszerezést túlélő fajta, ami a hányingert adta. Este lefeküdtem 10-kor!!!, Attila Mózival elintézte a hétvégi bevásárlást, de még reggel sem voltam jobban. Dél körül nyeltem rá újabb gyógyszert, ami lehúzta a lázam 38,8-ról, elmúlt a fejfájás, a reszketés kihasználtam az időt vasalásra, pakolásra. Viszont csak vasárnap kerültem olyan állapotba, hogy varrni tudjak. Kellet is, mert nemzetközi nyulat fialtatok... :). Poszika megszabadított egy zacskónyi Eu állampolgárságú tapsifülestől. Le sem fényképeztem az újabb eresztést annyira időhöz voltunk kötve. Lassan meg is érkeznek.
Torokfájás még nem múlt el, de ne kíméljetek, a varrógép pedálját nagyon jól tudom taposni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése