2016. március 31., csütörtök

20 +

Tegnap negyed egykor feküdtem, reggel nem voltam elégedett az ábrázatommal, kicsit nyúzottan festettem. Ovi és gyerekorvos után a piacon garázdálkodtunk Lócival és Lolával, amikor egy néni a virágos soron Lola felé biccentve megkérdezte, hogy ez az én gyerekem? Mondtam, hogy igen. Mind a kettő? - kérdezett vissza mosolygósan méregetve. Igen, és van még egy harmadik is. - büszkélkedtem velük :). Mennyi idős? 
Azt hittem, a harmadikra gondol, de rám volt kíváncsi. Mondtam neki, hogy mennyi az annyi. Nem akarta elhinni. De láttam, tényleg, hogy letaglóztam :D. Azt mondta, hogy kb húsznak nézek ki. Még a következő körben is pislogott felém, hogy ő ezt nem hiszi el :). Pedig nem tűnt szenilisnek, de ha az is volt, épp jókor jött. Bearanyozta a napomat. Nektek is teljen ilyen derűsen ;-) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése