2016. május 7., szombat

Aki látta A zongorista című filmet, az előnyben

a lapi párnát Mózi dugta a feje alá, hogy
ne a keményen feküdjön :)
Durva dolog ez a szoptatás. Míg gyerek kinyúlva alszik a tejes mámortól, addig én, mint a zongorista nyitogatom a hűtőt és a konyhaszekrény alsó-felső ajtajait, húzgálom a fiókokat, hogy hátha találok benne olyat, ami az előbb nem volt ott vagy amit az előbb még nem kívántam, de most már tök mindegy, mi, csak csillapítson. Én magam sem tudom, hogy sósat vagy édeset. Ha más nincs, legyen egy zacskó marokba szórt és kinyalogatott vanília cukor vagy levesgyöngy, méz, tejbegríz, mittudoménmi. Süteményszóró Dr O. díszt találtam, ettem, nem erre vágytam. Ha boltban vagyok, vagyunk, akkor nem veszek semmi nasit, de volt már olyan, hogy direktbe csak ezért mentem át a CBA-ba, mert muszáj volt. Szerencsére nincs mindig ez így :).

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése