2016. május 2., hétfő

Hétvége

Ez egy jól sikerült hétvége volt megint. Mind a péntek-szombat-vasárnap. Attilapa nélkül voltunk hét közben megint, és leszámítva egy-két túlkapást ügyesen, olajozottan működünk így is. Max kevesebb fér bele nekem, viszont szorosabb kapcsolatban a gyerekekkel. Ezt koronázta meg a vasárnapi Anyák napja és a szombati családi "kikapcs".

Vasárnap Szentimrén voltunk, már ez eleve olyan jó, hogy ilyenről írhatok, hogy Szentimre, és hogy mindkét nagyszülő 90 felett is együtt és mozgásban. Nagypapám panaszkodik azért, hogy már nem bírja úgy a dolgokat, a kertet, és a rajzó méhekről is sikerült lebeszélni, hogy Isten ments, hogy ő másszon létrára és seperje be a kaptárba. Egyébként tökre megértem... Még akkor is, hogy annak örüljön, hogy ilyen jó formában kóricál 95 körül, én is tuti mindig összemérném (és mérem is), hogy ez még tavaly ment, vagy 5 éve mennyire volt energikus, pláne 10-20 éve ;-). Én azért úgy örülök. És a gyerekek/dédunokák is nagyon élvezték a kertet, a szomszéd óvodát, ahova át lehet ilyenkor menni, és ami egy színvonalas, nagyméretű játszótérnek megfelelő, ráadásul ilyenkor csak a miénk. A ház előtt, az autóforgalomtól elzárt utcában pedig jól jött a méééretes földkupac, fél napot azon kotortak, csúszkáltak, bicikliztek, rollereztek. Természetesen volt kocsma-túra jégkrémért, mert fagyi még nem volt, fért félórás futás, sütkérezés. Talán a legmaradandóbb élménye Mózinak a szemétszedés volt. Egy nagy sárga Diszperzit-es vödörrel megindult az utcában és a műv.ház körül kék kertészkedős kesztyűben, hogy szemetet szed, mert a rosszak eldobálták. Olyan büszke volt, hogy két vödörrel is felcsipegetett. Hát még én, hogy ilyen rendszerető. Ilyenkor alig lehet őket rávenni az evésre, nem is annyira Lócit, inkább Mózit. Úgy saccoltam, hogy majd itthon fogja kérdezni, amikor becuccolunk, hogy mi lesz a vacsora, mert éhes, és ő semmit nem evett a ~10 fogás ellenére... Tévedtem. Mikor beültünk az autóba már megkérdezte, hogy van-e ennivaló, mert éhes :D. Ilyenkor nincs délutáni alvás sem, és még a falutáblát sem hagytuk el, Lóci már elpilledt, elaludt. Mózi bírta Tiszafüred és Hortobágy közöttig. Az eper pedig özön virágzik, 3 hét múlva hátha legelhető is :).











ok, bocs: HÉRA. nem diszperzit




1 megjegyzés :

  1. A fiúk ezzel a rövid hajjal annyira nagyfiúsak már! :) Már kérdezni akartam múltkor is, hogy Lolán ez Shumlee sapka? :) Cuki

    VálaszTörlés