2016. november 9., szerda

Hollári-hollári-hóóóó... - Lola első fog!

Biztosra vettem már majdnem, hogy majd a bölcsesség fogakkal együtt bújnak ki a többiek is. Hát nem. Igaz a statisztika, hogy repülő fent, gyerek (fog) bent nem maradt még :). Azt hittem májusban fogas lesz a gyerek, de ezidáig csak a nyál dőlt belőle. Ha nagyon belegondolok annyira sok soha, hogy nyálkendő kelljen, aminek így, a harmadik gyerek után sem érzem igazoltnak a létét. Azonkívül, hogy cuki színekben kapható, tök fölöslegesnek tűnik (nálunk). Még jó, hogy nem vettem és varrtam ilyet soha. Jobboldali középső felső metsző a szó szerint átütő nyertes. Az éjszakai sűrű és már-már fájó szoptatásoknak is tudtam, hogy ez az oka. Csak már vártam végre az eredményét. A mai éjszaka pl tök jó volt. Álmodtam is. Nem emlékszem, mit. Vasárnap délután természetesen egérrel álmodtam, és ijedtemben tényleg belerúgtam Lolába, és álmomban visítottam is... Ebéd után kotorásztam a szájában, hogy mi van már végre, ereszt-e már valahol az ínye, mert annyira fehérlik, és duzzad, hogy sorozatgyártás lesz a napokban-hetekben. 

1 megjegyzés :

  1. háháháááááá, megvan! A mai nap kapcsán azt írnám, Triumph... :) Ez legalább tényleg diadal! Nálunk kellett nyálkendő, mert 10 perc alatt csatakra nyálazta a pólóját BOri :) Meglátjuk Panka mennyire lesz nyáladzó kisboci.

    VálaszTörlés