2016. november 16., szerda

Ígértem időben, kerekedik is szépen

Hamarosan kidurran.

Majd' minden napra jut (nekem és majd nektek is) a karácsonyi tervező elkészítéséből és letöltéséből, ötleteléséből. Íme a tartalomból ;-)






  • Mit fogunk csipegetni - Menü Szentestére, menü első és másodnap
  • Süteményözön - krémestől a kekszesig és a kőttesig - Épp csak az íze kedvéért... ;-)
  • Élelmiszer jellegű ajándékötletek, trükkök, letölthető, nyomtatható címkék - önbizalommal nem állunk egyformán, töltse le mindenki majd a hozzá legközelebb eső süti címkét :) - várok majd még ötletet hozzá tőletek.
  • Ajándéklista gyermekeknek korcsoportonként és/vagy nemenként,
  • Letölthető, nyomtatható képeslap,
  • Programok tűlevélhullásig - a bölcsis, ovis, iskolai kézműves délutánokon innen és túl
  • Adakozás (cipősdoboz, ilyen-olyan otthonok, melegedők)
  • Mikulás,
  • Advent,
  • D.I.Y, dekorációk,
  • Takarítás, mert ezt is muszáj, bárki követi el otthon
  • Karácsonyi vásárok,
  • Letölthető ajándékkísérők, ültetőkártyák,

Láttam sok mintás, nagyon szép, huszon-harminc oldalas nyomtatható A4-es csodákat, de magamból kiindulva, ezt nem libegtetem országon-városon magammal, és tuti, nem töltöm ki, hogy milyen kedvenc karácsonyi filmjeim és zenéim vannak, így én a praktikusságra megyek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése