2016. november 20., vasárnap

KÉSZ


Kicsinosítottam az évek óta használt és az évek során egyre tökéletesebb KARÁCSONYI TERVEZŐ-t, amit még ma vagy legkésőbb holnap délelőtt letölthetővé teszek számotokra is. Mi más, ha nem excel ;-). Minimális tudás szükséges hozzá, de tényleg minimális (ez csak azért merült fel bennem, hogy leírjam, hogy vaj' felmenőink is rutinosan lépkednek-e a cellák között, szúrnak vagy törölnek sort. éppen ezért igyekeztem további sorokat hagyni, hogy ilyet ne is kelljen elkövetniük). Ami ma már a bőrünk alatt van. Találtok benne majd tippeket és a szükséges letölthető kis sallangokat is osztom folyamatosan karácsonyig, képekkel, helyzetjelentéssel, kedvcsinálóval, recepttel, dekorációval. Mindenhol jelölöm, hogy mi saját archívum és mi ötletgyűjtés. Mint pl ez a kép, amit Sanyikámmal követtünk el (én sütöttem és nyújtottam az eszközöket, terepet, ő pedig célzott, és lőtt) a kedvenc - karácsonykor biztosan megsütött - cantucciniről. A fekete/sötét vonal itt is be fog figyelni, csak úgy mint a többi "grafikában". Várom majd mindenhez az építő és romboló kritikákat itt és facebookon, ami jövőre még profibb szettet eredményezhet.

Most megyek boltosat játszani, a fiúk már berendezték a porszívó és tisztítószer, illetve műszaki áruházat ;-).

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése