2012. december 29., szombat

Karácsonyi tűpárna IX.

Ide még felsorakoztatok három szöszmötölésemet, hogy egyben legyenek az idei kreálmányok is, utána szusszanok, és olvasok, mert sok ígéretes könyvet kaptam karácsonyra, illetve el kell kezdenem hangolódnom a szülésre. Amitől így szilveszter tájékán már két évvel ezelőtt is tartottam. Nem magától az eseménytől, hanem, hogy minden flottul meglegyen addigra. Vizsgadrukkom van :). Jó lenne tudni biztosra, hogy még van 2 vagy három hetem hátra. Két évvel ezelőtt Hután szilveszterkor már javában "szültem", folyamatosan erről álmodtam és olvastam. Lehet, most sem lesz ez másként. Addig viszont mutatom a kekszes üvegre hímzett rénszarvas sorozatot, illetve Attilának a kávés dobozára varrtam egy téli hangulatú filc hóembert. A harmadik munka még nincsen lefényképezve azt majd utólag pótolom.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése