2012. december 1., szombat

Papír madáretető

Holnap advent, átlapozhatjuk a novembert is. Ez pedig bónusz alkotás, nem feltétlenül karácsonyi témájú, de simán lehet belőle az is, ha olyan színvilágban készül. Tavaly varrtam az ünnepi asztalra három kis piros csíkos madarat, most pedig gyártottam madáretetőt nekik. Le kellett vásárolnom a hobby boltban a ratyi ollók árát, mert visszavittem, hogy én már pedig ezért egy fillért nem fizetek, és vettem helyette papírokat. Na ez sem volt nagy cucc, csak minden apróság idő, idő. Most viszont fekszem hamar, mert húz az ágy, a képeket majd holnap becsatolom. Természetesen 4 házikó készült, de az egyikben nem lakozik még madár... Majd ha meghozta a gólya. Az arányok direkt ilyen fordítottak, így diktálta a design számomra. Egyik madár sem fér bele a valóságban az etetőbe. A képen csak a házacskák látszanak, bár ez gondolom, fel is tűnik :). Az ötlet innen származik. Hajrá!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése