2012. december 22., szombat

Karácsonyi tűpárna VIII. - mézeskalács házikó

Egyik délután, amíg aludt Mózi begyúrtam a mézeskalács tésztát, majd hidegre tettem, és tegnapelőtt este kisütöttem a darabjait. Egyelőre hevernek a részletek a tepsiben két dimenzióban, és eddig sikerélményem is van. Hátha nem itt ér véget. Kettőből 3D-be váltani lesz nagyobb falat, mert a ragasztáson sok múlik. Réges-régen, kapcsolatunk hajnalán Attilának sütöttem egy impozáns darabot, legalábbis az én emlékeimben úgy él, hogy tök cuki lett... :), és akkor nem kínlódtam az illesztéssel. Még szeretnék némi díszítést is varázsolni rá színes cukor, hópehely stb Dr Oetker varázs szirom segítségét hívva, amit úgy ahogy van beszórnék egyébként a számba. Ma este ezt is be kell fejeznem, és publikálnom, ha szalonképes...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése