2015. december 4., péntek

Adventi Kalendárium

Még ezt fel sem tettem, pedig a gyerekeknek hatalmas öröm. Főként Mózinak. És most érzem először, hogy nagyon számon tartja, emiatt kel, egyből ez az első dolog, amit meg kell nézni. Idén a kalendárium "bélése" Prém Legó lett a fiúknak. Abból is a karácsonyi kalendárium fajta, ráadásul kettő, és minden nap tökéletesen egyforma, hogy ne legyen vita. Nekem ez a napi meglepim, hogy nem gerjed a visíttatási forrás :). Ezen túl minimális édesség is került bele. A lakás dekoráció csak ma került ki, de Mózi számára sem eldöntött, hogy akkor ezeket ki hozza, ki díszíti. Én pedig még ezen a területen sem akartam kihúzni alóla a csodát. Annyira látszik rajta, hogy hisz benne, persze elég furmányos, és kérdez jókat. Pl hogy hány Mikulás van a világon, és hogy ér oda mindenhova... Az, hogy a téren ki van állítva egy fa szán, ami elvileg a Mikulás szánja, meg sem próbáltam neki azt mondani, hogy ez tényleg az. Helyette csökkentettem a támadási felületet, hogy ez csak a mása annak. Mert egyébként mivel közlekedne, ha ki van állítva. Okos... :). A fő, hogy vannak olyan egyértelmű helyzetek itthon, amikre még nem figyel, viszont vannak olyanok, amikre meg én nem elég jól :D. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése