2015. december 19., szombat

Maratoni Ridikül

Lehet, az ÖTYÉt át kellene nevezni Ridiküllé, hogy kevésbé legyen öreges és divatjamúlt, persze a téma szigorúan maradna női világmegváltó...
Onnan jött a Ridikül ötlet, hogy felhívtak bő hete, hogy nyitott lennék-e egy farsangi kiadásra, mert a Tűkkelütött profilja, mint "ügyes kezek" anyuka elférnék benne jelmez ötlettel, praktikával :). Viszont szimplán 1-2 perces bejátszásról lenne szó most ezen a héten egy stúdió felvétel anyagából összevágva... Elsőre nagyon felcsillant a szemem, utána visszahívtam őket, és megköszöntem a megtisztelő 'rámgondolást', de nem ért meg annyit, hogy a karácsonyi finishben nagy hassal vonattal 1-2 perc Tűkkelütött reklámért bevállaljam, és a gyerekeket megint lepasszoljam, megzakkantsam. Majd jön még hasonlóan jó, sőt jobb ajánlat, ami nem a családi blog köré épül.
Ebből kifolyólag neveztük át, egyelőre egy este erejéig az ÖTYÉt. Mert csak sikerült még összeröffenteni nálunk a lányokat az ünnepek előtt. Még Marika is átjött, pedig Ő Pestről esett be, és csak 22:00 után csatlakozott. De így volt teljes a csapat. A fiúk még jó darabig nem aludtak, járkáltak ki különféle ürüggyel, de érthető. Engem is érdekelt mindig, mikor az én anyukámhoz jöttek az 'öreg' barátnők, és olyan jókat rötyögtek a konyhában. 
Egy kis lassítás volt számomra, mert bár fél 3 is volt, mire feküdtünk, végül se nem vasaltam, se nem gyúrtam be süteményt közben, se nem varrtam vagy alkottam. Ritkán jövünk össze, s olyan jó vegyes felvágott vagyunk. Mind munka és munkahely, személyiség, életszakasz tekintetében, így volt multis, fiatalos vs. öreges karácsonyi buli beszámoló éjjeli pillangókról :D, váci multis részleges karácsonyi vacsi beszámoló, többnyire anyukákkal és gyerekfotókkal, londoni munka kiruccanás, első és második WAMP élmény megosztás és sok-sok egyéb hasznos pótolnivaló. Természetesen a két tiszteletbeli Sándor/Sanyika miatt a Sanyi videót is meg kellett néznünk, és egyéb régi gyöngyszemet.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése