2015. december 31., csütörtök

Csak erőre kapok

Ma végre kitettem a lábam gyalogosan a lakásból karácsony előtt óta.... Azóta is voltam kint, de csak 4 keréken, és december 27 óta abszolút nem is. Csak feküdtem, ha tehettem. Most viszont kigurult az ágyúgolyó pár elmaradást intézni, mint posta, kozmetikus, petrezselyemzöld és tejföl vásárlás :). Illetve erősen fonom az agyam Lóci Maki szülinapja miatt... Mert bevállaltam, és megígértem, hogy idén Maki Torta lesz, és minimális maki dekoráció. Már, amikor meglátta a PS-ban a maki képet, felcsillant a szeme. Viszont az enyém egyelőre elég homályos torta ügyileg. Mert szeretném, ha hasonlítana is rá. Mózi felbuzdulva azon, hogy kívánhat bármit, mert valszeg úgyis kivitelezem, zebra tortát kért... Még számomra sem eldöntött, hogy a 2 fiúnak összevonva tartunk-e egy nagy családos szokásos hepajt vagy ne kísértsem a sorsot, és inkább lazuljak, készüljek a kb két hét múlva esedékes szülésre. Mert én azt mondom, hogy ha addig kibírjuk, akkor jók vagyunk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése