2017. január 27., péntek

Harmadik nekifutásra, hátha.... - szülinapok 2017

Lola után 2 nappal Mózi zárja a szülinaposok sorát. A legnagyobb Fiam...

Vasárnap jött a család hozzánk. Mindenki besegített valamivel, hogy éhen ne haljunk... :D Készült boszorkánytál szarvasból Anya, tepertős pogácsa pedig Géza Papa keze alatt. Dóri madártej szeletet sütött, Mama gesztenye tortát és gyümölcskenyeret hozott. Falatkának én és a tűzhely fetával töltött datolyát készítettünk bacon-be göngyölve innen, Lolának sütőtökös vegán nyers tortát, Mózinak almás-banános mackó tortát (erről lehet, nem is készült kép végül...) és egyre jobbak vagyunk pizza variációkban és beercan grillcsirkében. Kellett is az energia 16 emberre. Szerintem nagyon jól sikerült a party, Mózi pedig olyan őszinte örömmel mondta futkosás közben, hogy olyan jó, ez a születésnap, Anya. Illetve a gyerekeknek is megeresztette, hogy Olyan jó, hogy jöttetek... Fénykép viszont csak telefonokkal készült sebtében, nekem pl erre abszolút nem volt kapacitásom. De az így :D. Ilyen ha az ember egyéves, és az első falat tortát ekkora kíváncsiság övezi...

Muszáj vagyok rövidre zárni a beszámolót, mert különben megáll az élet blog city-ben, és azt nem szeretném. Pakolászom a képeket sorban, hogy legyen fent belőle egy-kettő, de az insta elszívja az affinitásomat, mert a nagy többséget napi szinten oda töltögetem. Pakolom még, ha begyűjtöttem mindenkitől. Tudom, hogy hétévégn kellett volna vagy max hétfőn még ezt befejezni, mert akkor voltam igazán érintett, bocs.



.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése