2013. december 2., hétfő

Advent 2. napja

Tegnap már túl későn értem ahhoz haza Pestről, hogy kiaggassam az adventi szütyőket és dekorációt, hamarabb pedig nem akartam, mert akkor ideje korán meglátja Mózi :). Varrtam 24 kis lenvászon tasakot, nyomtattam és vágtam hozzá karácsonyi hangulatú számokat és fehér karácsonyi csipeszekkel felaggattam a girlandra. Szerepelnek már a falon a 3D-s csillagok is. 
Ez most a gyerekeknek készült. Leginkább Mózinak, mert mézeskalács és egy-egy fa zöldség van a napokban, Lócikának pedig babakeksz, de nem is minden napra, mert a bolti édes, a házi pedig nem bírja 24 napig. Ezt menet közben töltöm majd.
Az Ember advent időszakában a bányában dolgozik, többször nincs itthon, mint igen, így ő programos kalendárt nem nyert magának idén. Természetesen ez nem mentség és kibúvó gondoskodó szívem alól, a napokban felpakolom mutatóba az Övét is majd. 

Adventi kalendárium

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése