2013. december 30., hétfő

Ej, mi a kő! tyúkanyó,...

Közkívánatra: Kerekes Pipi!! Ezt a kotlóst már egyszer felraktam, de akkor még kerekek nélkül. Immár gurulni is tud a megtermett jószág. Apa (mármint az enyém) segített kis kocsit gyártani alá, mert nekem erre már nem volt kapacitásom, viszont a leírás szerint nem kell ilyen komoly szerkezet hozzá. Azt mondta, ne baszarintsam el azzal, hogy csak ímmel-ámmal fejezem be :). Azt hiszem, már sejtem honnan van bennem az ilyen apróságok és részletekbe menő tökéletességre való törekvésem. Nekem már csak rá kellett varrnom. Tetszik. Egy megrendelőm már van is rá. Én pedig már ki is néztem hozzá az anyagot.


Ezt a madarat egyébként egy húsvéti Praktika magazinból követtem el. Majd pontosítom, hogy melyik is volt. Úgy tűnik, csak elég termékeny voltam idén karácsonykor is ;-). Még mindig van mit ellőnöm. Most viszont kirakózok Mózival, amíg Lóci alszik.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése