2013. december 6., péntek

Hó még sehol, de én már ki sem látszom alóla :)

Tudom, Mikulás ügyben is el vagyok maradva (már ami a beszámolást illeti), de szeretnék sorban haladni. Egyre gyakrabban áhítozom arra, hogy már december 10-re legyen minden ajándék becsomagolva, és a maradék két hetet csak fekve olvassam és aludjam. A sok lótás-futás is csak akkor szép, ha közben van mód felszívni magamat. Erre volt nagyon jó alternatív megoldás a Kiskatás lányos hétvége, ami egyre jobban hasonlít szüleink sátoros ünnepeire, ami arról szól, hogy ki tud többet/jobbat/kreatívabbat/újszerűbbet és/vagy zsírosabbat/hagyományosabbat főzni és sütni, utána pedig ki veszi ki leghazafibb módon a részét a pusztításból. Valahogy így történik az eggyel lentebbi generációban is, most hogy mindenki átlépett a harmincas korosztályba. Sütött Kata vendégváró almás pitét, de jobbat mint a Gittáé ;-), én vittem a tökmagvas pogit, vacsira készült saláta. Szombat reggel a Cserpes Tejivó adott helyszínt egy újabb evészetnek, majd estére főztünk levest, kelesztettünk, dagasztottunk (na jó, mi csak szurkoltunk Katának) finom croissant-t, valamint másnap ebédre is lett jó nagy kondér leves. A kimaradó időben babáztunk, beszélgettünk vagy éppen majd bepisiltünk a nevetéstől, mert Marika és Kata beszerzett egy egyen pizsit, ami kezes-lábas, lila fehér pöttyökkel :). Már nem rémlik, miért is kanyarítottunk belőlük hajléktalan párost (a forraltbor biztosan nem volt ötletadó, mert a szoptatósokra és kismamára való tekintettel kiforraltuk belőle az alkoholt teljesen), de nagyon hitelesen eljátszottuk a lépcsőházas veszekedést is :D


Kaptunk szokásos masszázst, sétáltunk és igazi party Transporterrel mentünk IkEÁzni.
Én vagyok eddig a "legpofátlanabb", mert minden évben franciaágyon alszom: elsőnek Mózi miatt, mert etetni kellett éjszaka, következő évben (tavaly) a Lócis pocakom miatt (illetve Mesi szoptatott mellettem), most pedig Sanyikámmal aludtam közösen, és közösen szoptattuk a két kis cuccogó malacot (Mesi pedig az újabb pocakjával kiszorult a gyermektelen nappaliba, mert Eszti baba Tamás Apa gondjaira volt bízva.... Meg kell hagyni, nagyon jól állta a sarat, minden komolyabb mozzanatot dokumentált, és küldte MMS-ben ;-). 
A gyerekek nagyon jól vizsgáztak itthon is és Budapesten is. Jól viselték az utat, a fogzást, a viháncolást. Kata ilyenkorra már felállítja a karácsonyfát, így nagyon hangulatos és energetizáló hétvégét sikerült kerekítenünk. Képekben majd gazdagabb leszek, ha Sanyikámtól becserkészem, a Miku bulit meg majd Petrától. Most pedig lógatom egy kicsit még a lábam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése