2013. december 10., kedd

Hajnalcsillag Mózi-módra

Kötőhártya gyulladás miatt hétfőn hazaadták a bölcsődéből Mózit.... Itthon vagyunk parkolópályán. Úgy fest kellenek ezek a 'mesterséges pihenők' a karácsony előtti hajrában. Karácsonyra a Jézuskától gitárt szeretne. Nem tudom, hol hallotta az ötletet vagy mióta, Nekem most mondta délután először. Előhalásztam hát Attila régi citeráját! Igen, van Neki :)), Mózi pedig nagy boldogan pengeti azóta. Két dalt ügyesen összemontázsolt:)

Megyen már a hajnalcsillag lefelé
Az én kedves galambom most megyen hazafelé
Lábán van csizmája, lakkos szárú kis csizma
Rásütött a hajnalcsillag sugára


Amerre mégy édes rózsám kívánom....

(Így van az eredeti verzió)

A második versszakban Ő így váltott: Amerre jár reggelig, kis cipőcske megtelik :D

Nem szóltam neki, csak próbáltam videón rögzíteni, hogyha támad benne egyszer egy kósza gondolat, és zenésznek adja a fejét legyen egy stabil fundamentum alatta ;-)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése