2013. december 3., kedd

azt még elfelejtettem...

... hogy Mózi olyan aranyos, mert azokat a dolgokat, amiket nem szabad piszkálnia vagy nem szeretem ha eléri, de napi rendszerességgel használunk, sokszor csak az akvárium tetejére teszem.  Hogy majd ha már nem kell, akkor visszamegy az eredeti kiindulási helyére. Mikor szabok, varrok, ragasztok, akkor teli van az akvárium teteje.... Előfordul, hogy lent marad valami a kanapén vagy elérhető magasságban, és akkor hozza Nekem Mózi, hogy Anya tedd fel az akvárium tetejére, mert itt elérem :). Nagy szó ez nekem, mert olyan fajta volt, hogy kő kövön nem maradt, egyből belenyalt, beleivott, megkóstolta, megrágta, megnyomta stb. Ezért kellett mindent nagyon elpakolni, lezárni, lefóliázni. Tudom, hogy általában minden gyerek ilyen, de ismerek kevésbé elvetemült fajtákat is :). Ezeket meg azért írom le, mert nem tudom máshova, és nekem itt jól esik, hogy egyben van, még akkor is, ha nektek kevésbé hasznos :D. Futás Móziért a bölcsibe.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése