2013. december 28., szombat

Tekerjünk csak vissza december elejére!

Oda, ahol a gyerekek adventi kalendáriumát ecseteltem. És mondtam, hogy gondoskodó kis szívem Attilának is készített. Azt nem tettem még fel, pedig jó az ötlet. Szerintem. A feladat kicsit nagyobb volt, mint hittem, de azért elkészült. Családi fotók voltak nagyszülőkről, szülőkről, testvérekről és kapcsolt részeikről. Ezeket szerkesztettem meg egységesre (fotóztam le szkennelő híján, akiről nem volt digitális verzió, majd kicsit kiigazítottam a csorbát), és hívattam elő kisebb-nagyobb formában. Majd vettem egy parafatáblát, a keretet lefestettem, a képek hátulját dekor kartonnal leragasztottam, vágtam hozzá plecsniket, azokat felszámoztam, ráragasztottam a képek hátoldalára. Először kilyukasztottam felül középen a képeket, utána vertem beléjük szegecselővel kis hobbi ringlit, majd gombostűvel felakasztgattam. Minden nap meg kellett fordítani egyet, így 24-re összeállt egy családfa. 

Adventi kalendárium házilag

Nem tudom, mennyire látszik így a valóság, de kb sejthető.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése