2013. december 29., vasárnap

Büszkeségem a teasüti

Apa az utóbbi időben komolyan teázik. Nem csak az aromás, filteres teának csúfolt változattal játszik, hanem komolyan űzi hőmérővel, kis marokba, tenyérbe illő csészével, igazi zöld és fekete teákból innen. Gondoltam, mindenki teában fog utazni, így én próbáltam elkerülni a "sorbaállást", nyilván ki akartam lógni valami egyedivel :). Jött a villámlás a fejemben, hogy csinálok igazi teasütit. Mármint teafilter alakút, és felzsinórozom, felcímkézem, bedobozolom.  Így is tettem. Elkezdtem a neten címke után kutatni, hogy ne kelljen még ezt is megszerkesztenem, mikor jött a döbbenet. Valaki ezt már kitalálta előttem. Annyit loptam az ötletéből, hogy én is bemártottam csokiba. Mutatom is:

Az igazi TEASÜTEMÉNY
Ezeket a filterek utána belepakoltam egy általam készített karácsonyi mintás dobozba, amihez sablonként egy széttépett teás doboz szolgált. 
Mellékelem a címke papírját, ha valaki kellőképpen játékosnak érzi magát és kedvet érezne a sütéséhez.



És ha már apa, akkor azért ajándékoztam a süti mellé és a bolti vásárfia mellé igazi teát is kóstolónak szépen beüvegezve. 
teafiolák


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése