2016. december 14., szerda

Az álomtündér

Lola-kommandó
Sokszor híján vagyok az elégedettségnek önmagammal szemben, de rengeteget kupálódtam, és hagytam még teret a fejlődésnek... 
Megkeresett egy anyuka, hogy szeretne megkérdezni, bevállalok-e egy Álomtündér varrást kép alapján. Mészáros Borinak van egy mesekönyve - mondanom sem kell Az álomtündér - és abból szeretné a kislányának megvarratni. Szeretem az ilyen felkéréseket még ha bennem is van a félsz, hogy vajon hogy sikerül, és tetszeni fog-e főleg mert egyből én sem látom a végét. Aztán nekiduráltam magam. Nem akartam 2 dimenziós vagy Tilda design babát, én akartam egyedül. Úgy akarom, ahogy akarom! - mondta Dóri kislányként, és a napokban Lóci is ;-). Az összes mozzanatánál elégedett voltam az eredménnyel. A feje volt a legfélelmetesebb, mert ugye az elviszi az egész karaktert. Szemet is rendeltem hozzá, hogy még jobb legyen Azt az elején eldöntöttem vagy "eleresztettem" a görcsöt, hogy pont olyat csináljak, mint a képen. És szerintem nagyon kedves lett. Számomra biztos. Talán, mert ezt is én szültem, és ebben ugye jó vagyok ;-). Ráadásul 60 cm-es leánygyermeknek adtam életet. Lola ha meglátja egyből vigyorog rá, le is piszkálta a fotelből, mert felállt (!!) érte. Hogy meg legyen róla a kép házi köntösben, felcsatolom. Majd a varázspálcával és a kis szütyőjével is csattintok róla egyet. Utána megírom az örökbeadási szerződést...

kép a könyvből

Lola és az álomtündér


1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép az Álomtündér. És Lola....a mustársárga kardigánban. Láv :)

    VálaszTörlés