2016. december 27., kedd

Karácsonyi dömping után saláta

Karácsony után jól esik picit feszesebbre fogni a gyeplőt. Finom téli ízvilágú, karácsonyi árnyékot vető salátát készítettem ebédre sütőtökkel, pirított dióval, tökmaggal, filézett naranccsal. Mondom is pontosan miből és hogyan:

1. megsütöttem a tököt egy kis mézzel, majd a mikor kihűlt, felkockáztam
2. kifiléztem egy-két narancsot, megszabadítottam a hártyáitól, és félbe vágtam a gerezdeket
3. fokhagymával pici olívaolajon megpirítottam a csirkemellet Nahrin fűszersóval (és ez nem a reklám helye, csak a hozzávalókat sorolom, hogy én hogy csináltam)
4. felvágtam káposztát, jégsalátát, reszeltem rá nagy fokozaton sárgarépát
5. kifacsartam egy narancslevét kevés reszelt héjával, és ezzel a végén meglocsoltam a salátát, de már csak a tányérokan külön, hogy ne keseredjen meg az egész a héjtól.
6. amikor minden megsült és kihűlt összekavartam, picit sóztam
7. porcióztam

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése