2016. december 20., kedd

Sejtettem, hogy gyerekkel szép az élet

ez nem mai kép, hanem vasárnapi, de itt is legyen meg
De hogy ennyire nagyon rettenetesen cukik tudnak lenni, és hogy lesznek is..., max reméltem a felét.
Mózi egy-két hete nagyon önálló, és élvezi, én meg hagyom. Kérdezi, mi hogy működik, egyedül használja a mikrót, ő itt készíti a teát. Hámoz, szeletel, vág, mosogat (!!). Odatolja a hűtőhöz a széket, és kipakol, bepakol. Ma úgy értünk haza késő délután az oviból, hogy becuccolva lelkesen mondja, hogy ő szeretne Lolának főzni, meg nekünk vacsira mártogatót. Egyedül a főzőlapot kapcsoltam be, és a turmixoláshoz öntöttem bele egy magasfalú edénybe a cuccot, hogy boldoguljon. Most figyeljetek. Meghámozta a répát, krumplit. Felszeletelte, öntött rá vizet, nyomott bele egy pici olívaolajat, lefedte. Én közben a mézeshez gyúrtam be a tésztát. Amíg főtt és hűlt a répa-krumpli kombó fürödtek, fürdettem Lolát. Turmixolt, és adagolt, majd Lolikát megetettem. Amíg altattam Mózi büszkén terített, nekem vajkrémmel megkent egy pufi búzát, szeletelt rá sajtot, rejtett a sajt alá 2 mini karika cserkészkolbászt, tett a tányérra 3 csemegeuborkát, főzött teát!!!! Közösen megvacsiztunk a lobogó koszorúk mellett. Nem győzte kérdezni, hogy Anya megdicsérsz? Én meg majd' elolvadva imádtam. Lóci a vizet törölte fel a fürdőszobában fürdés után. De még itt sem volt vége. Mózi el is mosogatott!!!!
Tegnap fényvillamosoztunk (csillamos), és este az UP! animációs filmet néztük/nézték. Én Lola miatt nem igazán. Az álmok megvalósulásáról beszélgettünk este. Mondja Mózi, hogy neki az az álma, hogy mindent egyedül csináljon. Egyedül szeretné szétválogatni a ruhát, betenni a gépbe és elindítani, teregetni, Lolát etetni. Annyira rettenetesen cuki volt, ahogy ezt véresen komolyan mondta. Úgy élvezem, amikor ölelgetik, puszilgatják egymást Lócival, hogy ugye, mi jó barátok vagyunk. A szobából kilépve pedig látom, hogy mint két jótékony manócska ketten viszik a kinyitható szárítót, lesem a sarokról, ahogy felállítják. Addigra már kiszedik a nedves ruhát a gépből kosárba, és ketten együtt cipelik.... Szétömlik bennem a meghatottság, hogy mitől és hogyan lehetnek nekem a legtökéletesebb gyerekeim. Még most is rendesen meghat. Nekem ez az egész adventi időszak maga volt a karácsony. Nem is kell pont az ire

2 megjegyzés :

  1. Ó Istenem, de drágák! Mózi jöhet ide is önállóskodni, tárt karokkal várom. :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem, ezt a bejegyzést.ugy ereztem, nekem is fo a tea, filmet nézek, szendvicset eszem...

    VálaszTörlés